در نشست شهرداری یاسوج با مدیران دستگاههای خدماتی مطرح شد
مشکلات مردم از ایجاد حفاریهای دستگاههای خدماتی
شهردار یاسوج گفت: برخی دستگاههای خدماتی در ایجاد حفاریها در سطح شهر دقت لازم را در همسطحسازی معابر ندارند و همین مسئله موجب میشود که هنگام برفروبی به آسفالت آسیبهای جدی وارد شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده، صبح زاگرس به نقل از خبرگزاری فارس بعد از ظهر امروز نشست هماندیشی شرکتهای خدماتی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج برگزار شد.
در این نشست که فرماندار شهرستان بویراحمد نیز حضور داشت، پیرامون حفاریهای سطح شهر یاسوج صحبت و تبادل نظر شد.
محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در این نشست با بیان اینکه حفاریهای سطح شهر در گذشته مشکلات زیادی برای شهروندان و مدیریت شهری بوجود آورد، اظهار کرد: بر اساس قانون و تفاهمنامههای که وجود دارد، دستگاههای خدماتی استان کهگیلویه و بویراحمد باید هر گونه حفاری در سطح شهر را متوقف کنند، چراکه بارشهای پاییزی و زمستانی در اثر این حفاریها مشکلات زیادی را مسبب شدهاند.
جاوید در ادامه اظهارات خود با بحث مطالبات شهرداری یاسوج از دستگاههای خدمات رسان و بالعکس سخن به میان آورد و گفت: شهرداری و دستگاههای اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه دستگاههای خدماترسان مطالباتی از همدیگر طلب دارند که شهرداری یاسوج آمادگی هر گونه همکاری و تعامل نسبت به پرداخت مطالبات را دارد.
شهردار یاسوج با تاکید حفاریها در سطح شهر مشکلاتی زیادی را موجب میشود، تصریح کرد: برخی دستگاههای خدماتی در ایجاد حفاریها در سطح شهر دقت لازم را در همسطحسازی معابر به کار نمیگیرند و همین مسئله باعث میشود که هنگام برفروبی به آسفالت آسیبهای جدی زده شود و مشکلات فراوانی را برای مردم فراهم کنند.
وی یادآور شد: دستگاههای خدماتی نسبت به همسطحسازی معابر به ویژه منحولهای سطح شهر یاسوج بعد از حفاریها بیتوجه نباشند.
جاوید در ادامه از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد و گفت: هزینههای زیادی برای ایجاد و نگهداری فضاهای سبز صرف میشود، ولی متأسفانه شرکت توزیع نیروی برق استان در مواردی بدون هماهنگی و توجه به فضای سبز اقدام به قطع و هرس درختان میکند.
وی با بیان اینکه این اقدام شرکت برق خسارتهای زیادی به درختان حاشیه خیابانها وارد میکند، اظهار داشت: از مسئولان شرکت برق خواست تا قراردادی با شهرداری یاسوج انعقاد گردد تا افراد متخصص سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در موقعهای خاص اقدام به هرس درختان کنند.
این مسئول در ادامه به ساخت و سازهای غیرقانونی و فاقد پروانه در حاشیه شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: برخی دستگاهها خدماتی به ساختمانهای فاقد پروانه امتیاز آب، برق و گاز میدهند که انتظار میرود بر اساس قانون به اینگونه ساختمانها امتیاز امکانات رفاهی از جمله آب، برق و گاز ندهند.
جاوید از دستگاههای خدمات رسان خواست تا نسبت به این موضوع با شهرداری یاسوج همکاری داشته باشند.
وی افزود: در تعامل و همکاری شرکتهای خدماتی با شهرداری یاسوج نباید نگاههای بخشی و منطقهای باشد، بلکه باید بر اساس تفاهم سازنده و رضایت عمومی مردم انجام بگیرد.
فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این نشست اظهار کرد: اینگونه نشستها در روند امور شهری بسیار تاثیرگذار و مطلوب است و امیدوارم که همانند سالهای گذشته که جلسات متعددی در این زمینه گرفته شد و در نهایت مصوبات آن عملی نشد، نباشد.
هوشنگ یاریپور در ادامه متذکر شد: دستگاههای مختلف در تحقق مصوبات و وعدههای خود در این جلسه، تلاش کنند.
فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: نقدها را نباید به منزله تخریب پنداشت و دستگاهها همکاری بیشتر با هم داشته باشند، چرا که رعایت موارد مصوب شده رضایت مردم و مسئولان را در پی دارد.
انتهای پیام/س
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● سه مصدوم در سانحه رانندگی لنده به ایدنک+تصاویر
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● حماسهآفرینی لندهایها در سالروز فتح خرمشهر
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● موج ۸۹؛غیرتمندی مردم لنده
- ● لنده در قرار شبانه حماسه آفرید
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● لنده امروز غرق در دعای عرفه شد
- ● شب هشتادوپنجم؛ لنده مهد حماسه و غیرت
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
آخرین اخبار
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت
- * از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- * نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- * پیام مقاممعظمرهبری حجت را تمام کرد
- * از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- * لنده؛ غرق در سوگ دردانه کربلا
- * بلاتکلیفی ۴۵۰ دانشجو در پیامنور لنده/فرماندار لنده: تعیین تکلیف دانشگاه، اولویت اصلی است/راهاندازی مرکز رشد؛ چشمانداز آینده
- * لنده در سوگ دردانه سهساله کربلا گریست
- * لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- * هیئتها پرچمدار جهادتبیین باشند
- * توسعه فراگیر بانکداری الکترونیک در کهگیلویهوبویراحمد/ مهمترین مطالبه فرماندار لنده+تصاویر