در جلسه ستاد پیشگیری از مواد مخدر شهرستان لنده مطرح شد:
دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی با امام جمعه شهرستان لنده+تصاویر
فرماندار شهرستان لنده گفت: باید باری از غصه پدران و مادران معتادین برداریم و به هیچ وجه نباید نسبت به مشکلات معتادین نیز بی تفاوت باشیم.
به گزارش خبرلنده، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده امروز و با حضو راعضای اصلی و مدعوین این ستاد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
در ابتدای این جلسه مهدی فتاحی دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده مصوبات جلسه قبل این ستاد را ارائه و بر ضرورت تعامل و همکاری ادارات با این ستاد تاکید کردند.
موسوی نسب جانشین منطقه انتظامی شهرستان لنده در ابتدای این جلسه گفت: اقدامات نیروی انتظامی در خصوص شناسایی و برخورد با عامل و یا عاملین تهیه و توزیع مواد مخدر یک اقدامات راهبردی و اساسی بوده است که منجر به کاهش وضعیت توزیع مواد در سطح شهرستان شده است.
وی افزود: میزان کشفیات خوبی در طول یکسال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته ایم به طوری که در یک فقره بیش از 65کیلوگرم مواد کشف و ضبط شده است.
فرماندار شهرستان لنده در ادامه گفت: باید تاسف خورد برای وضعیت بحث مواد مخدر که در برخی شهرستان های با این پیشینه فرهنگ خیلی قابل قبول نیست.
وی افزود: بدون شک همه ما باید نگران تک تک اعضای خانواده در بحث مواد مخدر باشیم که این مهم باید با فرهنگ سازی و توجه بیشتر به این حوزه صورت گیرد.
رزمجو گفت:در محیط کوچکی همانند شهرستان لنده که فرد نیازمند تامین معاش روزانه خویش است بدون شک درد و غصه اعتیاد فرزندش او را خواهد کشت پس باید همه با نگاهی کاملا دلسوزانه خویش برای رفع مشکلات مردم باید کارهای مهمی کنیم.
وی افزود:معرفی افرادی که ترک کردند به عنوان نمونه و مصادیق یک جوان موفق باید در جامعه صورت گیرد تا از میل به مصرف دوباره این جوان جلوگیری و پیشگیری شود.
فرماندار شهرستان لنده گفت: همه مردم و مسئولان باید برای پیشگیری از افزایش میل به مواد مخدر دغدغه های خود را با در معرض خطر دانستن فرزند خود مهم بدانند و برای کاهش این بلای خانمان سوز همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وی در ادامه گفت:باید اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به اجرای مصوبات و ایده ها یک کارگروهی با اندیشه ها و راهبردهای مختلف حتما ارائه کنند تا نسبت به اجرای این پیشنهادات و روند اجرایی آن در این کارگروه تصویب و اجرایی شود.
رزمجو گفت: یک مصوبه خوب می تواند بهتر از ده مصوبه غیر فعال باشد لذا باید مصوباتی تعیین و تصویب شود که قابلیت اجرایی در سطح شهرستان را داشته باشند.
فرماندار شهرستان لنده گفت: به منظور جلوگیری از ورود و خروج مواد مخدر از مسیر ارتباطی لنده-بهمئی حتما باید یک پاسگاه انتظامی به منظور ناامن کردین این مسیر برای قاچاق چیان مواد مخدر احداث شود.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
انتهای پیام
پربیننده ترین
- ● آخرین مأموریت شهید خالقینژاد در آغوش مردم لنده
- ● روایت دلدادگی و شهادت سید حسین خالقینژاد+کلیپ
- ● میدان انقلاب، شب۹۰ میعادگاه مردم لنده
- ● یکصدشب میدانداری لندهایها
- ● نودودومین شب میدانداری لندهایها
- ● لنده غرق در سوگ خورشید کربلا
- ● مردم لنده، فریاد مقاومت سر دادند
- ● مرگ جوان لندهای در دریاچه برم الوان
- ● نوزادان حسینی لنده یاوران مهدی شدند
- ● مردم لنده همچنان ایستاده پای انقلاب
- ● پیوند محرم و سالگرد شهدای جنگ ۱۲ روزه در موگرمون
- ● از شورحسینی تا حماسه میدان در لنده
- ● همدلی مردم لنده در شبهای انقلاب
- ● از خیمه عزا تا میدان انقلاب در لنده
- ● مشتهای گرهکرده، لنده را متحد کرد
آخرین اخبار
- * شب ۱۱۹؛ غیرت لندهایها در دفاع از ارزشها
- * تشییع رهبری، ماندگارترین رویداد تاریخ ایران//فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده:تشریح وضعیت اعزام به مراسم تشییع رهبر انقلاب+تصاویر
- * قطعی مدیریت شده برق به لنده رسید
- * دهیاری مالشیخ پس از سالها صاحب ساختمان شد
- * میثاق دوباره لندهایها با شهدا و رهبری
- * تعیین تکلیف پروندههای کثیرالشاکی در لنده
- * اجاره کارت بانکی، معاونت در جرم است
- * کویر تشنه لنده سیراب عشق عباس(ع) شد
- * لنده عزادار علمدار کربلا شد
- * تبلیغ، خط مقدم جنگ شناختی است
- * آتش سهلانگاری، باغات ایدنک را خاکستر کرد
- * چرا امروز به سبک زندگی حسینی نیاز داریم؟
- * نخالههای ساختمانی، ورودی شهر لنده را بلعیدند
- * قیام جانفدایان حسینی در لنده
- * آنچه در جلسه کتابخانههای لنده گذشت