کدخبر: ۸۸۲۹۸
۰۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵
چاپ

خبر خوش برای مردم مناطق کوهستانی لنده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در پیامی درگذشت بانوی مومنه ماه پسند مهربانیان اصل مادر بزرگوارشهیدرمضان احمد زاده را به خانواده این شهید والامقام تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در پیامی درگذشت بانوی مومنه ماه پسند مهربانیان اصل مادر بزرگوارشهیدرمضان احمد زاده را به خانواده این شهید والامقام تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا للّه و انا الیه راجعون

خانواده معزَّز شهید والامقام رمضان احمدزاده

خبر درگذشت جانسوز بانوی گرامی کربلایی ماه پسندمهربانیان اصل مادر ارجمند شهید والامقام « رمضان احمدزاده » موجب تاثر و تالم گردید.

به راستی که مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیه السلام ، در راه دفاع از ارزش ها ، تقدیم ایران اسلامی کردند.

آن مادر بزرگوار و پاکدامن با اقتدا به بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دامن پر مهر خود این گونه فرزند دلیر و قهرمانی را تربیت کرد که با رشادت و جانفشانی های خود توانست در تاریخ مقاومت این ملت برای همیشه جاویدان بماند.

درگذشت کربلایی ماه پسند مهربانیان اصل را محضرخانواده معزَّز شهید ، سایر بازماندگان و امت شهید پرور شهرلنده تسلیت عرض نموده و برای آن فقیده سعیده علُّو درجات ، رحمت واسعه الهی و حشر باحضرت زهرا سلام الله علیها و برای خانواده بزرگوار شهید عزیز و مردم ولایت مدار شهر لنده صبر و اجر و سعادت اخروی ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده