کدخبر: ۸۸۲۷۶
۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۶
چاپ

طوفان ۱۵ مهر؛ شکست غیر قابل ترمیم اسرائیل

اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنده انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرلنده، جلال دانش فرماندار لنده در جلسه انتخاب اعضای هیت اجرایی شهرستان لنده گفت: از همکاری و همراهی هیات نظارت شهرستان خصوصا رییس محترم هیات نظارت صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمائیم.
دانش گفت: سال ۱۴۰۰ مقام معظم رهبری فرمودند: حضور در انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور باشکوه مردم یک عمل صالح است چرا که موجبات یاس و عصبانیت دشمنان نظام قدس جمهوری اسلامی را فراهم می آورد.
فرماندار لنده افزود: بنابراین نگاه ما به حضور معتمدین محترم اینگونه است که پا در یک عمل خیر و صالح گذاشتند و از این بابت خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم.
جلال دانش گفت: تاکید استاندار محترم بر سلامت انتخابات بر مبنای چهار شاخص مطرح شده از جانب رهبر انقلاب اساس و معیار اصلی برای برگزاری انتخابات است.
رئیس ستاد انتخاب شهرستان لنده تاکید کرد: چهار شاخص سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مطرح شده از طرف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب موجبات برگزاری یک انتخابات دشمن شکن و با مشارکت گسترده مردم را به دنبال خواهد داشت و ما نیز موظفیم بر همین اساس عمل نماییم.
دانش اطمینان دادند که: سلامت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی تضمین شده است و هیچ کس نمیتواند از حکم شرعی حق الناس عبور کند و کسانی که از ساز و کار انتخابات اطلاع دارند میدانند که تقلب در این فرایند ممکن نخواهد بود.

فرماندار لنده در پایان گفت: ما به مردم قول دادیم و اکنون ترکیبی که در خدمتشان هستیم قول و فعل آنها این اطمینان را به مردم عزیز از سلایق مختلف میدهد که هیچ تردیدی در حراست و حفاظت از آراء آنان وجود نخواهد داشت.

در ادامه جلسه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید با شور و مشورت و ارائه نظرات مختلف در نهایت با رای معتمدین شهرستان  ۸ نفر اعضای اصلی و ۵ نفر عضو علی البدل انتخاب شدند.

اعضای اصلی:

۱-کرامت دوستی
۲- احسان حبیبی
۳- الله قلی نامجو
۴-نورعلی کاظمی
۵- محمد طلا میری
۶- علی بخش عسکری
۷- رحمان نیک نژاد
۸-محسن جعفری

اعضای علی البدل:

۱- محمد قربانی
۲-محمد یارسپهر
۳- فریدون یاوریان
۴- جعفر رئیس زاده
۵- علی رضا فاضلی