کدخبر: ۸۸۰۴۱
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۰
چاپ

درگفتگو با خبرلنده مطرح شد:

با تلاش و مجاهدت مسئولان می‌توان خرمشهرها را فتح کرد+تصاویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوم خرداد تابلوی ماندگار از رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است که هرچه زمان بگذرد ارزش آن چندین برابرتر می‌شود.

امین درخشان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده گفت: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تأکیدکرد: بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ (فتح خرمشهر) برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام‌بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

وی افزود: این حماسه ماندگار تحت زعامت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مقطع ای تاریخی توسط رزمندگان ایران اسلامی خلق شد که حلاوت این پیروزی کام ملت ایران را شیرین و شاد کرد.

درخشان گفت: سوم خرداد نمونه‌ای بارز از همدلی و وحدت رویه بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌خصوص سپاه و ارتش بود که به‌خوبی به‌صورت یک واحده با همراهی نیروی های رزمنده ایرانی موفق شدند عملیات بیت‌المقدس را به یکی از فاخرترین و افتخارآمیزترین عملیات های دفاع مقدس تبدیل کنند.

وی در ادامه گفت: فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد، بالاخص خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روزافزون و برای شهدای والامقام آزادسازی خرمشهر، رحمت بی‌کران و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

پربیننده ترین