کدخبر: ۸۷۹۹۰
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۹
چاپ

فرماندار شهرستان لنده خبرداد؛

شکست هیمنه دشمنان با اتحاد ایران و کشورهای همسایه/رفع مشکلات برق تا قبل از فصل تابستان+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده از نصب و راه‌اندازی دکل‌های برق ایستگاه ۱۳۲ لیر سوق خبرداد.

 به گزارش خبرلنده، جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز عید فطر در جمع مردم شهرستان لنده  گفت: اگر بخواهیم عقب‌ماندگی‌های شهرستان را جبران کنیم حداقل یک دوره پنج‌ساله با غیرجهادی و تلاش شبانه‌روزی نیاز دارد.

وی افزود: در حوزه راه، آب و ارتباطات و مسئله برق و بهداشت درمان مهم‌ترین مسائلی است که باید در این شهرستان اجرایی شوند.

 

فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در فصل تابستان برای مردم غیرقابل‌تحمل بود بحث برق و عدم تکمیل پست ۱۳۲ لیر سوق باعث فشار آمدن زیاد به برق شهرستان شده است.

 

وی افزود: ایستگاه ۱۳۲ لیر برای رفع مشکلات برق شهرستان است که تا کنون بیش از ۴ دکل از ۷۷ دکل آن اجرایی شده است که با اعتباری بیش از ۴٠٠ میلیارد تومان کل هزینه اجرایی آن است.

 

فرماندارلنده تأکید کرد: در حوزه راه نیز مشکلات جاده لنده - تراب یکی از مهم‌ترین مطالبات شهرستان است که در یک سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که بخشی از آن توسط بنیاد علوی در حال کار است و بخش دیگر آن توسط پیمانکار جدید نیز در حال کار است و ۳ کیلومتر باقی‌مانده نیز توسط وزیر راه و شهرسازی نیز قول مساعد گرفتیم که این مهم نیز اجرایی شود.

 

وی در ادامه گفت: پل وحدت نیز در دستور کار قرار گرفت و باید تا قبل از زمستان اجرایی شود و پل موگربا بیش از ۶۰ درصد در حال کار است.

 

دانش خاطرنشان کرد: پروژه دشت بن نیز در حال ادامه است که امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر کار صورت گیرد.

انتهای پیام