کدخبر: ۸۷۹۸۱
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۲
چاپ

اعلام میزان فطریه و کفاره روزه در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای شهرلنده به افزایش غیرعادلانه قیمت گوشت قرمز در شهرستان لنده واکنش نشان داد.

کوروش محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبرلنده، با اشاره به ایجاد برخی حواشی‌ نسبت به افزایش قیمت گوشت قرمز در شهرستان لنده گفت: درحالی‌که مقام معظم رهبری سال جدید را به نام مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند شاهد برخی افزایش قیمت‌های غیرمنصفانه در سطح جامعه هستیم که خلاف خط و مشی رهبری است.

وی افزود: تغییرات قیمتی باتوجه‌به شرایط و افزایش قیمت کلی در سطح کشور باید منطبق با منطق باشد و قیمت‌ها باید عادلانه و با رشد کمی اتفاق بیفتند.

رئیس شورای اسلامی شهرلنده تأکید کرد: در چندماه گذشته در چندین نوبت شاهد افزایش قیمت گوشت در سطح شهرستان بودیم که متأسفانه برخی از افراد اظهار داشتند که شورا و شهرداری در افزایش نرخ دخالت و یا دلالت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر در هیچ‌کدام از جلسات شورای نرخ‌گذاری شهرستان دعوت نشده بوده که بخواهد در تصمیم‌سازی‌ها دخالت داشته باشد.

محمدی گفت: در خصوص کشتارگاه نیز شهرداری برابر نرخ سال گذشته با برنده مزایده قرارداد دارد و هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است.

وی افزود: متأسفانه در هفته‌های گذشته شاهد افزایش قیمت شن و ماسه نیز بوده‌ایم که این افزایش قیمت‌ها کاملاً غیرمتعارف است و بیشترین ضرر و زیان را مردم خواهند کرد که انتظار داریم مسئولان در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/