کدخبر: ۸۷۹۷۸
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۳۶
چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبرداد:

چرایی روابط ایران و عربستان و منافع مشترک اقتصادی و سیاسی

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف و ضبط یک دستگاه گنج یاب و دستگیری ۲ نفر دراین‌رابطه در یکی از مناطق گردشگری این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرلنده،سرهنگ عدالت‌پرور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مجموعه اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان لنده گفت: امروز نیروی انتظامی به‌عنوان خادم مردم در تمامی عرصه‌ها درحال‌خدمت مضاعف است.

وی افزود: در راستای مأموریت‌های روزانه پلیس در حوزه‌های مختلف با اشراف و تیزبینی مأموران روزانه موارد مختلفی رصد، کشف و دستگیری داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: در طی بازدید و مشکوک شدن مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی یک دستگاه گنج یاب با تجهیزات پیشرفته کشف و ضبط شد که در همین رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیری و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در خصوص جرائم اقتصادی نیز با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان مجرمان اقتصادی تحت تعقیب با همراه عوامل و همکارانشان دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

عدالت‌پرور گفت: در حوزه پیشگیری از سرقت‌ها نیز تلاش خوبی در یک سال گذشته صورت‌گرفته و جز اولین شهرستان‌ها در حوزه برقراری امنیت هستیم.

وی افزود: در خصوص ماجرای اسیدپاشی در یکی از روستاها نیز فرد متهم با اشراف اطلاعاتی کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از روستاهای کهگیلویه دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: از ابتدای تعطیلات عید نوروز تا به امروز بیش از ۲۴ نفر از معتادان متهاجر با همکاری برخی از خانواده‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شدند.

عدالت‌پرور گفت: در حوزه تصادفات نیز سال گذشته شاهد کاهش 100درصدی تصادفات فوتی و 70درصدی مصدومی بودیم.

وی گفت: در خصوص کنترل و پیشگیری از کوچ زودهنگام عشایر نیز با همکاری امور عشایری شهرستان از کوچ زودهنگام جلوگیری و با منابع طبیعی نیز در حال همکاری برای جلوگیری از ریشه‌کنی زودهنگام گیاهان دارویی هستیم.

 فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: تمامی اقدامات صورت‌گرفته چه مواردی که رسانه‌ای می‌شود و چه آنان که قابلیت انتشار از رسانه ندارد در راستای تحکیم بخشی به حفظ امنیت فراگیر شهروندان است.

وی افزود: از تلاش‌ها و همکاری خوب اصحاب رسانه در بازتاب اقدامات مجموعه‌های مختلف منطقه انتظامی شهرستان لنده همت و همکاری دارند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام