کدخبر: ۸۷۸۳۸
۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
چاپ

درخطبه های نماز جمعه این هفته لنده مطرح شد:

نقش برجسته زنان در موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها انقلاب اسلامی+کلیپ

امام جمعه شهرستان لنده با انتقاد از مدیرکل راهداری استان در خصوص عدم پرداخت مطالبات باغداران روستای تراب خواستار پرداخت مطالبات این شهروندان شد.

به گزارش خبرلنده،حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.


وی گفت: ضرورت برخورد قاطع با عامل وعاملین اغتشاشگرانی که امنیت و آرامش جامعه را برهم زدند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و تولد امام خمینی(ره) را به همه زنان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی تبریک می گوییم.

وی تاکیدکرد: ٢۶دیماه سالروز فرار شاه از کشور بود که بعد از قیام خونین مردم رژیم شاهنشاهی از هم فرو پاشید و شاه در این روز از کشور فرار کرد که لازم است این حوادث برای همه نسل ها بازگو شود.


محمودی اصل گفت: اتفاقات تحول آفرینی قبل از انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبین و تشریح شود تا ابعاد وقایع مورد بازآفرینی قرارگیرد.


وی گفت: باید در هرشرایطی سرعت عمل و به وقت داشته باشیم و در تبیین حقایق نیز و پیشگیری حوادث نیز می تواند تاثیرگذار باشد.


امام جمعه لنده گفت: اغتشاشگران در همین حوادث به دنبال ضربه زدن به اقتصاد مردم بودند که در کنار نا امنی ها و آشوب ها اغتشاشگران ما نیز کوتاهی کردیم و خواص باید روشنگری می کردند.


وی گفت: سالگرد شهادت فدائیان اسلام را گرامی میداریم که توانستند در سال ١٣٣۴در مبارزه با خفقان شاهنشاهی توانستند مبارزه های انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند که در آن دوران سخت با عمل به وظیفه خود روحیه انقلابی را زنده کردند.


محمودی اصل تاکید کرد: یکی از گلایه های جوانان بحث کاهش سرعت اینترنت بوده است که تاثیر زیادی بر کسب وکار و روند تحصیلی دانشجویان داشته است که امیدواریم شرکت مخابرات استان اقدام کند.


وی گفت: اداره کل راهداری استان باید نسبت به پرداخت حق مردم و باغداران روستای تراب است که باید نسبت به این مهم باتوجه به همکاری خوب مردم که با تعامل و همکاری اقدام به بازگشایی جاده کردند باید اجرایی شوند تا حقوق این عزیزان پرداخت شود.


امام جمعه لنده گفت: تکراری بودن مراسمات فاتحه خوانی ها و ضرورت کاهش این مهم باتوجه به وضعیت معیشتی مردم باید اصلاح شود.

انتهای پیام