کدخبر: ۸۷۷۳۰
۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰
چاپ

درخطبه های نماز جمعه این هفته لنده مطرح شد:

بنیاد علوی به کمک شهرداری لنده آمد+تصاویر

امام جمعه لنده گفت: اداره کل راهداری استان در خصوص آسفالت جاده های روستایی خود خلف وعده کرده است.

به گزارش خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد. 
 
 
وی گفت:در این جنگ شناختی و پر آشوب باید بصیرتمندانه رفتار کرد و از ملت ایران در راهپیمایی عظیم سیزده آبان باید قدردانی کرد و این را بدانند که ملت ایران به برکت نظام اسلامی به بهترین شکل ممکن توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد. 
 
 
امام جمعه لنده تصریح کرد: ما به جایی خواهیم رسید که دشمنان ما هرگز نمی توانند فکرش را کنند. 
 
 
وی تاکیدکرد: در سیزده آبان امسال ملت ما با وجود نگرانی های که از وضعیت اقتصادی دارند همه به میدان آمدند و در صحنه عمل برگ زرین دیگری را در تاریخ ثبت کردند. 
 
 
محمودی اصل گفت: مردم ایران به حق از مشکلات اقتصادی در دهه اخیر گلایه مندند و بارها از همین تریبون های نمازجمعه سراسر کشور دغدغه مردم بیان شد و باید با برطرف کردن ضعف های درونی به یک کشور مقتدر تبدیل شویم. 
 
 
وی گفت: امروز نیازمند همدلی و همزبانی برای مبارزه با امریکایی هستیم که خودش در حال انزوال است و با وجود تاکید دشمنان در حوزه فشار برجامی به دنبال بهانه تراشی هستند. 
 
 
امام جمعه لنده گفت: باتوجه به قدرت نمایی ایران اسلامی دشمنان همواره به دنبال تضعیف ایران هستند ولی غافل از اینکه این مهم روز به روز در حال پیشرفت هستند. 
 
 
 
وی گفت: سالروز شهادت پدر اقتدار ایران اسلامی سردار حسن تهرانی مقدم کسی بود خواب دشمن را برای تجاوز به ایران اسلامی آشفته کرد و حماسه های بزرگی را در صنعت موشکی ایران به بهترین پله های پیشرفت و اقتدار رسانیده بود. 
 
 
 
محمودی اصل تاکید کرد:حسن طهرانی مقدم در عهد وپیمان با مقام معظم رهبری و ملت ایران در دفاع از ارزش ها و اقتدار ایران اسلامی سرآمد بوده است. 
 
 
 
وی گفت:از شهرداری و شورای شهر لنده در روکش آسفالت کردن شهر قدردانی می کنیم و ای کاش قولی که مدیران راهداری دادند راه های روستایی را اسفالت کنند ولی غفلت کردند. 
 
 
امام جمعه لنده گفت: از تلاش های خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در تهیه وتوزیع ۶٧سری جهیزیه به زوجین قدردانی می کنیم و قطعا این مهم در تامین ورفع دغدغه خانواده های نیازمند تاثیربسیاری داشته است.