کدخبر: ۸۱۶۶۹
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
چاپ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده:

اعزام 132 نفر از زائران لنده ای به کربلای معلی+تصاویر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی عظیم‌ترین همایش شیعیان جهان وبزرگ‌ترین فرصت برای به تصویر کشانیدن اسلام رحمانی است.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،حجت الاسلام سید محمود الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اربعین حسینی در این شهرستان اظهارکرد: گرامیداشت اربعین حسینی امروز به  نمادی از انسجام هرچه بیشتر شیعیان جهان شده است.

وی افزود: اجتماع عظیم ومیلیونی عاشقان و دلسوختگان حسینی در این برهه از زمان اهمیتی بسیار بالای دارد و سال به سال با حضور گسترده و با شکوه تر برگزار می شود.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: ملت ایران نیز در روز اربعین حسینی بار دیگر نیز عشق و ارادت خود را به اهل بیت محمد وآل محمد(ص) نشان خواهندداد و بار دیگر یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان اسلام خواهند پاشید.

وی تاکیدکرد: پیاده‌روی اربعین یکی از نشانه های عمیق فرهنگ عاشورا است که نیاز همه افراد به این فرهنگ غنی روز به روز بیشتر احساس می شود.

الهی نیا اظهارکرد: اجتماع عظیم و کم نظیر شیعیان در اربعین حسینی برای جلوگیری از فرقه گرایی و نفوذ دشمنان اسلام است.

وی در ادامه گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی عظیم‌ترین همایش شیعیان جهان وبزرگ‌ترین فرصت برای به تصویر کشانیدن اسلام رحمانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: هیئت های عزاداری شهرستان لنده امسال نیز در روز اربعین حیسنی با حضوری عاشورایی خود نیز حماسه ای حسینی خلق خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم فهیم شهرستان لنده با جمع آوری نذورات خود جهت تامین مایحتاج کاروان پیاده روی اربعین حسینی همکاری لازم را با ستاد جمع آوری نذورات را داشته باشند.

انتهای پیام/م75